Dopis od Raviraje 8/2015

31.08.2015 00:00

Drazí dárci,

Srdečný pozdrav od vašeho vděčného dítěte Raviraje. Mám se dobře. Doufám, že vy se také máte dobře. Těším se na zprávy od vás.

Dostal jsem semestrální výsledky. V tomto semestru jsem dostal méně známek, než ve II PUC. II PUC jsem udělal v Kannada ( jazyk používaný v JZ Indii ) a nyní mám trochu problém s tím, že všechny předměty jsou vyučovány v angličtině. Skončil jsem zkoušky z II semestru. Angličtina a Ekonomie byla trochu náročnější, ale dělal jsem, co jsem mohl. Během zkoušek jsem vstával brzy, abych se mohl učit. Řešil jsem již probrané úkoly a trávil mnoho času studiem. Doufám, že dostanu dobré známky.

Náš dům se trochu opravuje. Dali jsem pryč střechu a nahradili jí deskami. Také jsme dokončili    a  zprovoznili náš dům. Byla to příležitost, aby se všichni naši příbuzní sešli. Byl to pro nás všechny památný den. 

V únoru slavila naše vysoká škola výroční den. V tento den byli rozdělovány ceny od držitelů cen z minulého akademického roku. Všichni kdo obdrželi ceny, byli velmi šťastní. Také jsem si myslel na to, že budu mít dobré známky.

Centrum zorganizovalo setkání pro nás ve škole Sadhana, Allanki. Zde nám dali návod na to, jak se připravit na zkoušku. Vysvětlili nám, jak se připravit na zkoušky. Připravil jsem si rozvrh hodin a začal studovat podle něj.

Mám dva starší bratry. Harshendra pracuje v pekařství v Goa a druhý bratr Nagaraj dělá v truhlářství.MNa konec mého dopisu bych rád poděkoval za to, že jsem dostal zápisník, batoh a deštník. Děkuji moc za vaši lásku ke mně. Díky vaší podpoře mohu dobře studovat. Těmito řádky končím svůj dopis.

Vaše milující dítě,

Raviraj